Friday, October 16, 2009

Oude huis

Toen ik nog jong was toen woonde ik in een ander huis en dat andere huis dat stond aan de redeweg en daar hadden wij een heel mooi huis tenminste dat vond ik dan maar mijn moeder die vond van niet ze zei dat ze het veelte druk had maar ik niet op een dag vond mijn moeder dat iemand anders het moest doen maar papa die wou niet en ik was veelte jong dus toen hadden papa en mama besloten dat we gingen verhuizen Maar we wisten niet waarheen dus gingen we naar Nagele. En toen keken wij in de vlashof en toen tot onze schrik zagen wij gelukkig nog een plekje op nummer 15 en dat kwam mooi uit omdat mijn tante er ook woonde dat is mama,s zus en toevalleg ook mama,s beste vriendin maar nog even over dat nieuwe huis dat bevalde ons goed maar een ding bij het oude huis was minder wand daar kon ik niet buiten spellen En nu wonen wij hier al 7 JAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesreven door daniel van elburg

No comments: